Bij La Caza kunt u een zaal huren voor vergaderingen, presentaties of andere activiteiten. We beschikken over 4 zalen die wat betreft indeling, afmeting en afwerking verschillend zijn.  Alle zalen zijn rolstoeltoegankelijk.

Indien u een zaal wilt huren kunt u uw reserveringsaanvraag mailen naar: administratie@la-caza.nl. Na ontvangst van uw reserveringsaanvraag nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op of de door u gewenste zaal beschikbaar is. Zalen zijn op werkdagen te huur van 9.00 tot 17.00 uur en op donderdagen tot 22.00 uur.
Heeft u vragen, neem dan contact op via administratie@la-caza.nl. Onze administratie is aanwezig op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 9.30 en 13.30 uur.

De zaal is kosteloos te annuleren indien u dit uiterlijk 24 uur van tevoren doorgeeft. Annuleert u later dan zijn wij genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.

U kunt tijdens uw vergadering tevens gebruik maken van ons lunchbuffet (€ 4,50 p.p.) (vanaf 4 personen) of bestellen van onze lunchkaart. Het lunchbuffet bestaat uit harde en zachte broodjes met beleg*. Een soep of salade en diverse soorten fruit. Daarnaast wordt er halfvolle melk, karnemelk en thee geserveerd.

* Verschillende soorten jam, kalkoenfilet, ham, jonge- en oude kaas, vegetarische boterhamworst, eiersalade, tonijnsalade en een gekookt ei.

Zaal 1 ''Huiskamerzaal'' (30 m²) €10,- per uur
Zaal 1 is een knusse ruimte waar kleinschalige activiteiten kunnen plaatsvinden zoals diverse overlegvormen en workshops.

Deze zaal is tot 1 januari 2020 reeds gereserveerd.

Zaal 2 ''Muziekzaal'' (60 m²) €25,- per uur
Zaal 2 is uitermate geschikt voor activiteiten met muziek. De zaal is voorzien van een bar en een podium (4.75 m breed en 2.50 m diep).

 

Zaal 3 ''Grote zaal'' (90 m²) €30,- per uur
Zaal 3 is uitermate geschikt voor uw vergadering, receptie of borrel en leent zich uitstekend voor dans- en bewegingsactiviteiten.

 

Zaal 5 ''Blauwe zaal'' (60 m²) €30,- per uur
Zaal 5 is een luxe, ruime zaal voorzien van airconditioning gelegen aan de achterkant van het pand. De zaal is uitermate geschikt voor vergaderingen en presentaties in diverse opstellingen mogelijk.

Checklist
Indien u alle onderstaande gegevens in uw reserveringsaanvraag vermeldt kunnen wij uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken.
  • Type zaal
  • Datum zaalhuur
  • Aanvangs- en eindtijd
  • Aantal personen
  • Koffie/thee, lunch etc.
  • Zaalopstelling
  • Huren van een beamer, flipover, statafel(s)
  • Factuurgegevens: bedrijfsnaam, contactpersoon, telefoonnummer, emailadres tbv facturering
Extra benodigdheden
Koffie per kan
€ 4,-

Thee per kan
€ 2,50

Beamer
€ 5,- per reservering

Flipover
€ 5,- per reservering

Statafel
€ 5,- per reservering